loading...

وبلاگ تفریحی

بازدید : 667

دانلود آهنگ دلم از نرگس بیمار تو بیمارتر است  آهنگ نرگس بیمار تو گشته پرستار من عشق خندید که یا جای تو یا جای من است متن اهنگ دلم از نرگس بیمار تو بیمارتر است با کیفیت خوب

دانلود آهنگ دلم از نرگس بیمار تو بیمارتر است

دلم از نرگس بیمار تو بیمارتر است

چاره کن درد کسی کز همه ناچارتر است

من بدین طالع برگشته چه خواهم کردن

که ز مژگان سیاه تو نگونسارتر است

گر تواش وعدهٔ دیدار ندادی امشب

پس چرا دیدهٔ من از همه بیدارتر است

محسن شنبه 10 فروردین 1398 زمان : 10:27 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب
نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 161
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 41
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 1,067
  • بازدید سال : 9,983
  • بازدید کلی : 312,169

  • نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد