loading...

وبلاگ تفریحی

بازدید : 211

دانلود اهنگ باز چی کردی کجا داری میری : دانلود آهنگ باز شیک کردی کجا داری میری از علیسا ( علی سا ) - آهنگ چالش علی سا آهنگ نصف نصف می کنم هر چی که از زندگی دارم ( دریاست چشای تو خود ...

دانلود اهنگ باز چی کردی کجا داری میری (علیسا) با دو کیفیت 320 و 128

باز شیک کردی کجا داری میری کشتی ما رو با سر به زیری

 

چیزی نمیگی ولی میدونم اهل پیچی نه بهونه گیری

 

دوست دارم مال من باشی من پشتتم نباشه غمت

 

ازین به بعد دیگه نمی خوام فقط اتفاقی ببینمت

 

نصف نصف می کنم هر چی که از زندگی دارم 

 

تیکه ی سالم قلبمو برات میزارم

 

دل ول نمی کنه تورو عجیبی اصلا واسم

 

ای وای نمیدونم چرا هیچی نشده روت حساسم

 

دریاست چشای تو خود دریاست 

 

رویاست داشتن تو مثل رویاست 

 

بی تو نمیشه اصلا قدرتو میدونم حتما

 

چی میشه تقسیم کنی دل خوشی ها تو با من

 

دریاست چشای تو خود دریاست

 

رویاست داشتن تو مثل رویاست

دانلود اهنگ باز چی کردی کجا داری میری (علیسا) با دو کیفیت 320 و 128

محسن سه شنبه 14 خرداد 1398 زمان : 15:37 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب
نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 161
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 79
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 215
  • بازدید ماه : 618
  • بازدید سال : 9,534
  • بازدید کلی : 311,720

  • نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد