loading...

وبلاگ تفریحی

بازدید : 285

دانلود آهنگ بی تاب توام مانده ام چه کنم mp3 با کیفیت خوب و لینک مستقم

دانلود آهنگ بی تاب توام مانده ام چه کنم 

دانلود آهنگ بی تاب توام مانده ام چه کنم 

متن اهنگ

بی تابِ توأم؛ ماندم چه کنم…

بیا؛ نفس گرفته، بی هوایت!

از من، نگریز…

از من مگذر؛ که از همه گذشته ام برایت

رفتی… نگهم شد، خیره به در

چرا نگیری از دلم؛ سراغی

من؛ بی تو کسِ دیگر شده ام

رقم بزن دوباره اتفاقی

دریابم؛ ببین بی تابم…

ببین هر شبوُ با گریه، بدونِ تو می خوابم

ببین؛ بعد تو مثلِ جاده ای رو به سرابم

ببین؛ بد خرابم…

دریابم؛ ببین بی تابم

ببین؛ میده منو هر چی به غیر از تو، عذابم

ببین؛ بعدِ تو مثلِ نقشه ای نقش بر آبم


Dec 6, 2018 - دانلود آهنگ جدید حسین توکلی دریابم Download New Music Hossein Tavakoli Daryaabam ببین ... بیتاب توام مانده م چه کنم بیا نفس گرفته بی هوایت ... چه کرده ای تو با دلم که از همه بریده ام چه کرده ای که بعد تو یه روز خوش ندیده ام من.

Dec 6, 2018 - دانلود آهنگ جدید حسین توکلی دریابم با ما باشید با ♫ دانلود آهنگ زیبا و ... بی تابِ توأم؛ ماندم چه کنم…○♪♫ ... چه کرده ای تو با دلم؛ که از همه بریده ام؟

Dec 7, 2018 - دانلود آهنگ دریابم ببین بی تابم از حسین توکلی بیتاب توام مانده م چه کنم بیا نفس گرفته بی هوایت از من مگریز از من مگذر که از همه گذشته ام برایت ...

Dec 8, 2018 - دانلود آهنگ جدید حسین توکلی به عنوان به نام دریابم را می توانید از سایت موزیک دل به صورت مستقیم و با سرعت بسیار عالی و بالا ... بیتاب توام مانده م چه کنم بیا نفس گرفته بی هوایت ... چه کرده ای که خسته ام به خاکو خون نشسته ام

متن آهنگ دریابم از حسین توکلی : ♫ ♫ نکست وان ♫ ♫. بی تاب توام ماندم چه کنم بیا نفس گرفته بی هوایت. از من نگریز از من مگذر که از همه گذشته ام برایت. رفتی نگهم ...

Dec 6, 2018 - دانلود آهنگ حسین توکلی - دریابم Download New Song Hossein Tavakoli - Daryabam تنظیم: امیر حیدری ؛ آهنگسازی: حسین ... بی تاب توام ماندم چه کنم بیا نفس گرفته بی هوایت از من مگریز از من مگذر که از همه گذشته ام برایت

متن اهنگ چه کنم سینا سرلک. ♪♪♫♫♪♪♯. از من چه مانده بعد تو جز ناتوانی ام. جز سنگ قبر خاطره روی جوانی ام. بی عشق و بی عاطفه و هیچ وعده ای♪♪♫♫♪♪♯.

منتظر آغوش پر مهرت مانده ام تا كي بتوانم در اين سودا غوطه ور كنم. ... تاب ديدن پاييز چشمانت را ندارد کاش برگردي زود،کوچه بي تو دل تنگي دارد ..... من بانوي بي ردپاي درياي دل توام و هيچكس نخواهد فهميد .... دريايي را بداند؛ و ترنم دلپذير هر آهنگ، هر نجواي کوچک، برايش يک خاطره باشد. ..... Download app for iOS Download app for Android.

محسن چهارشنبه 08 اسفند 1397 زمان : 19:45 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب
نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 161
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 41
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 53
  • بازدید ماه : 1,110
  • بازدید سال : 10,026
  • بازدید کلی : 312,212

  • نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد