loading...

وبلاگ تفریحی

بازدید : 834

دانلود اهنگ حسین عامری ننه من مسافرم | اهنگ ای ننه تو رو بخدا بابام طلب کن تا بیاد

های ننه من مسافرم های ننه من میخوام برم

های ننه قلیون چاق کن های ننه چایی دم کن

های ننه من مسافرم های ننه من میخوام برم

های ننه تورو به خدا بابام طلب کن تا بیاد  

های ننه تورو به خدا بابام طلب کن تا بیاد 

های ننه من مسافرم های ننه نگذار تا برم

ننه دارن منو میبرن جلشو بگیر منو نبرن

دانلود گلچین بهترین و پرطرفدارترین آهنگ

دانلود اهنگ حسین عامری ننه من مسافرم | اهنگ ای ننه تو رو بخدا بابام طلب کن تا بیاد

ننه دارن منو میبرن جلشو بگیر منو نبرن

های ننه من مسافرم گریه نکن پشت سرم

بلال بلال بلال ای بلالم 

بلال بلال بلال ای بلالم 

مادر خدافظ بکن ای حلالم

مادر مو رفتم از پیش شما

مادر مو رفتم از پیش شما

مادر خدافظ بکن ای حلالم

 

 دانلود آهنگ حسین عامری ننه من مسافرم 6732کد آهنگ پیشواز همراه اول حسین عامری ننه من مسافرم ,دانلود آهنگ جدید حسین عامری ننه ...دانلود آهنگ حسین عامری ننه من مسافرم,دانلود آهنگ های ننه من مسافرم,آهنگ های ننه من مسافرم,دانلود آهنگ های ننه قلیون چاق کن های ننه چایی دم کن,دانلود آهنگ های ...

دانلود آهنگ های ننه من مسافرم گریه نکن پشت سرم. برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید. متن آهنگ: ❤های ننه من مسافرم های ننه من میخوام برم❤.

 دانلود آهنگ حسین عامری ننه من مسافرم. برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید. به دنبال آهنگ هستیم و به محض پیدا کردن در سایت قرار خواهیم داد.

 کد آهنگ پیشواز همراه اول حسین عامری ننه من مسافرم ,دانلود آهنگ جدید حسین عامری ننه من مسافرم ,حسین عامری ننه من مسافرم ,متن آهنگ,کد آهنگ پیشواز ...

دانلود اهنگ حسین عامری ننه من مسافرم | اهنگ ای ننه تو رو بخدا بابام طلب کن تا بیاد

محسن یکشنبه 08 اردیبهشت 1398 زمان : 11:21 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب
نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 161
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 41
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 1,086
  • بازدید سال : 10,002
  • بازدید کلی : 312,188

  • نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد