loading...

وبلاگ تفریحی

بازدید : 6050

دانلود اهنگ تو چشمات یه عشقه میباره چیکه چیکه mp3 همراه با متن

دانلود تو چشمات یه عشقه میباره چیکه چیکه، متن اهنگ تو چشمات یه عشقه میباره چیکه چیکه میثم ابراهیمی

دانلود اهنگ تو چشمات یه عشقه میباره چیکه چیکه

متن اهنگ

دست و دلم میلرزه
نبینمت یه لحظه
لبات اگه بخنده
به گریه هام می ارزه
شب شد و گیج و خستم در خونتون نشستم
سوگولی نگاه کن من به ساز تو برقصم
نگو دیره نه نگو دیره دل من آروم نیمیگره
آخه بگو توی دل من کی میتونه جتو بگیره
تو چشمات یه عشقه میباره چیکه چیکه
بغل کن تو دستات بشم من تیکه تیکه
تو چشمات یه عشقه میباره چیکه چیکه
بغل کن تو دستات بشم من تیکه تیکه

دانلود اهنگ تو چشمات یه عشقه میباره چیکه چیکه mp3 همراه با متن
آهای عروسک جون واسه منه سرگردون
ناز نکن شب من و توئه خوبه حال دوتامون
آهای عروسک جون واسه منه سرگردون
ناز نکن شب من و توئه خوبه حال دوتامون
تو چشمات یه عشقه میباره چیکه چیکه
بغل کن تو دستات بشم من تیکه تیکه
تو چشمات یه عشقه میباره چیکه چیکه
بغل کن تو دستات بشم من تیکه تیکه

دانلود اهنگ تو چشمات یه عشقه میباره چیکه چیکه mp3 همراه با متن

لینک دانلود

دانلود آهنگ عروسک از میثم ابراهیمی متن آهنگ عروسک از میثم ابراهیمی پخش ... پخش دانلود کیفیت 320 دانلود کیفیت 128 ... تو چشمات یه عشقه میباره چیکه چیکه

 دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی عروسک Download New Music Meysam Ebrahimi Aroosak میباره چیکه چیکه بغل کن تو دستات بشم من تیکه تیکه

دانلود آهنگ تو چشمات یه عشقه میباره چیکه چیکه از میثم ابراهیمی آهای عروسک جون واسه منه سرگردون ناز نکن شب من و توئه خوبه حال دوتامون آهای عروسک 

محسن یکشنبه 12 اسفند 1397 زمان : 13:27 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب
نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 161
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 38
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 51
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 19
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 769
  • بازدید سال : 9,685
  • بازدید کلی : 311,871

  • نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد